arrow arrow

Omnichannel

Klient jest w centrum

Opracowujemy i wdrażamy strategię spersonalizowanej wielokanałowej sprzedaży. Przygotujemy Państwa firmę do koncepcji omnichannel, opracujemy wymagania oraz strategię działania, zaplanujemy rozwój, zdiagnozujemy wyzwania oraz zarekomendujemy nalepsze i najbardziej optymalne rozwiązania. W oparciu o platformę Shopware 6 zaprojektujemy wydajny ekosystem zintegrowany z aplikacjami sprzedażowymi i zewnętrznymi systemami biorącymi udział w procesie sprzedaży.

Shopware - Omnichannel Pracujmy razem
Shopware 6 - omnichannel - infografika
Shopware - Omnichannel

Handel omnichannel to możliwość kupowania towarów od sprzedawcy na różne sposoby. Na przykład w sklepach stacjonarnych, sklepach internetowych, także na różnych urządzeniach np. tabletach, punktach POS, komputerach stacjonarnych itd.. W przypadku handlu wielokanałowego dostawca łączy ze sobą wszystkie możliwości zakupów. Klient poprzez funkcjonalność nazywaną „Click & Collect” może na przykład zamówić lub zarezerwować produkty w sklepie internetowym i odebrać je w sklepie stacjonarnym lub zamówić towary z terminala w punkcie sprzedaży, których nie ma na miejscu i je kupić z dostawa do domu. 

Użytkownik może także np. rozpocząć proces zakupowy na smartfonie, w autobusie wracając z pracy, a zakończyć w domu na komputerze stacjonarnym lub w sklepie offline, gdzie sprzedawca “rozpoznaje” użytkownika i jego potrzeby. To tylko niektóre z licznych przykładów.